footy7 » user profile

3
Member Since 23/10/2015
Last Seen 39 min 46 sec
Location Auckland

Recent Activities

cool, how much was the Xiaomi Mi 10000mAh online? Edit: Just saw the email, its on Monday night
07/07/2018 - 20:28
oh dear, you mean Mainlanders will pay for Auckland's fuel taxes? Well that will make them hate us even more haha
30/06/2018 - 00:54
You are right. They are using traffic jams and congestion as an excuse to tax, tax and tax.
29/06/2018 - 20:21
https://www.stuff.co.nz/business/104978484/gull-slams-regional-fuel-tax-legislation-says-it-will-force-prices-to-hike After reading the...
29/06/2018 - 20:18
Yeah three different packs, so three different numbers. Unless you do a 'Bring your own number' to the new pack, but I think you are only...
27/06/2018 - 23:48
I sense that other companies are unwilling to price match, well in Auckland anyways.
27/06/2018 - 20:04
10c off at Z Energy only announced after 2pm today. Must be trying to maximise profits from people who choose to fill up later in the week...
26/06/2018 - 20:43
You are 100% correct. I just had a browse on some toys, no reductions or deals on them.
25/06/2018 - 21:51
But if they send the email out to all the Onecard holders, then fair to say it is non-targeted haha. They use such words to make you feel...
25/06/2018 - 21:44
Gull normally have them in the final week of the month. Most of the time.
21/06/2018 - 00:46
aww crap "The Fuel Discount cannot be used in conjunction with any other fuel discount promotion, except for 1 valid Fly Buys fuel discount...
20/06/2018 - 20:27
https://www.cheapies.nz/node/15146 I suspect they are being extra generous with us by trying to ease the pain abit before the 11.5c tax...
20/06/2018 - 20:20
no idea, although i notice this discount does not require a Flybuys card wait hang on, so do i get an extra 6c off with Flybuys + another...
20/06/2018 - 20:03
bugger, and they have raised those $5 pizzas to $5.90. Free bbq swirl tho
10/06/2018 - 17:54
wow... Silk Touch Advanced Memory Foam Pillow ... with built in speakers and Intel CPU no doubt
07/06/2018 - 22:08
Get them to match the cheapest unmanned Gull site in the country hahaha..... yeah nah :)
24/05/2018 - 21:51
Working in East Auckland, but staff looked new so might not be experienced enough to pick up the anomaly.
20/05/2018 - 21:19
how much is the combo?
17/05/2018 - 20:50
is parallel imported
13/05/2018 - 17:29
Did a purchase with the 30% store discount and an Up n Go $20 off voucher a while back, very happy with the massive discount.
04/05/2018 - 00:27
FYI, parallel imported coke
29/04/2018 - 21:23
whoah nearly filled up with BP today
18/04/2018 - 19:48
Did a relist today, no special 50% off message like the free fees one a few months back.
14/04/2018 - 14:47
Yeah it says in the URL above. I receive no such email, so assuming I was not selected. Trademe u suck :)
13/04/2018 - 20:18
my order was exactly 10 bucks
09/04/2018 - 19:44
Tried a random code today, went thru and shows up successfully after the final checkout, but did not show up in the confirmation email...
08/04/2018 - 19:33
Best I could do is $1.819, Mobil Ormiston ($1.879, minus supermarket docket discount)
28/03/2018 - 20:02
aww man, for those 12 hr specials, other fuel companies are unlikely to match Gull's price
27/03/2018 - 20:38
I think the frustration here is the ever increasing fees. There were increases lately for business sellers. Massive backlash online and...
20/03/2018 - 23:12