Cashmere » user profile

4
Member Since 02/01/2019
Last Seen 13 hours 43 min
Location Gisborne

Recent Activities

Exciting, my first ever win via Cheapies! Cheers!
14/05/2022 - 11:00
Thank you Wakrak!
14/05/2022 - 10:59
Neil, I won this prize, but i don’t know how I can add my name to winners list on Cheapies! Can you tell me how I can do that? Thx for...
14/05/2022 - 10:19
Thanks Neil, that’s a great comp!
10/05/2022 - 04:00
😅 Yes, I think you had better!
25/04/2022 - 02:28
Thanks for sharing bigcheese
21/04/2022 - 23:23
Seriously, thank you for all these posts, a lot of work! Good luck to you as you deserve to win something after sharing so much of your...
21/04/2022 - 23:18
Cheers Neil 🙏 Happy Easter 🐣
18/04/2022 - 05:35
Thanks for all your comp posts again! Good luck 🤞
18/04/2022 - 05:25
‘1 x GLASSHOUSE FRAGRANCES Forever Florence Fragrance Set including 1 x Body Lotion, 1 x Shower Gel and 1 x Eau de Parfum (RRP$139.00) to...
12/04/2022 - 12:00
Man, u have been busy Wakrak, where is Neil at mo, he usually posts quite a few cool things too, or do u guys take turns? Hehe! Anyway,...
12/04/2022 - 11:38
Mindfood currently have a typo on their website saying: ‘win a **git** pack’, lol. Hopefully they spot it and change it soon! Thanks...
12/04/2022 - 09:17
Thanks for all your comp posts, Wakrak! 🙏👍
12/04/2022 - 09:15
:(
11/04/2022 - 23:49
Cool find! Thanks
06/02/2022 - 05:07
Cool, thx bigcheese. Note to self: read t&cs 😉
04/01/2022 - 12:11
Hey Bren, thanks for the post, does anyone know if these will be e-vouchers, or do you have to use in store? What is ‘About Health’?...
04/01/2022 - 09:34
Weird, oh well.. Mighty Ape has been taken over since I first posted about this offer. By the Aussies (Kogan.com) in 2020. So that’s why...
29/12/2021 - 23:18
My original post was in 2019… So it may not be a thing anymore. But it certainly worked for me back then. But that was then and this is...
27/12/2021 - 01:29
Not sure if this works anymore guys, it might not, can anyone verify? I don’t order as much from them anymore as their prices have always...
27/12/2021 - 01:24
Thanks Neil. 😎👍
21/12/2021 - 07:52
Experience the best of Waiheke Island with this wine and dine double pass. Covid guidance will of course apply. * Answer this question in...
11/12/2021 - 02:22
Cheers for posting all these Mindfood comps again, Neil! If I see any you haven’t posted this month, I will try and chip in and give u a...
07/12/2021 - 09:50
Just curious, but has anyone ever won anything from Fashionnz.co.nz? They have comp’s up on their website regularly, so just wondering if...
07/12/2021 - 09:45
Haha, yep, it has a reddit vibe to it now…
29/10/2021 - 04:27
Well said Banto.
29/10/2021 - 04:26
Good point hiimpengu. The smart choice is to get vaccinated… This isn’t a big conspiracy or a new world order. This is a pandemic....
29/10/2021 - 04:24