cartwheelz623 » user profile

1
Member Since 21/10/2019
Last Seen 21 hours 4 min
Location Wellington

Recent Activities

why would i sell it if i could get that lol Anyway - this is what im talking about: https://imgur.com/a/zxe0Yi0 Sorry for the confusion
18/06/2020 - 14:14
The last picture shows a "3 camera kit" - is this one camera or comes with the 3?
18/06/2020 - 13:05
very true like you said if CD is the only store in a 10km radius.,. on the other hand people who prefer to shop around for specials/deals...
11/06/2020 - 09:50
Regular Post NZ Only 5-7 Days $5.99 Weird. Still ordered, thanks OP
10/06/2020 - 13:13
confirming this works in case anyone is silly like me lol
10/06/2020 - 12:38
wow this is good to know :/
09/06/2020 - 10:18
$2000 spend gives you $15 reward. Basically just under 1% cashback of sorts
08/06/2020 - 10:48
Targeted :( Thanks tho OP, good looking out
08/06/2020 - 09:28
RIP stomach lining
08/06/2020 - 09:26
Thanks OP, Just reporting that we used the crap out of this deal with takeout every day. I cannot possibly take a 4th week, fingers...
07/06/2020 - 21:50
makes sense! chur
07/06/2020 - 11:30
damn, says "unauthorized"
06/06/2020 - 15:55
Dinner may have to be a dish inspired by your username ;)
02/06/2020 - 13:49
Thanks OP! Will bite the bullet and I guess will HAVE TO jump on the deal hehe
02/06/2020 - 13:15
3 weeks in a row........ WORST time to be on a diet ugh
02/06/2020 - 13:02
Damn, nothing in Wellington , 7c the other day but all gone.
25/05/2020 - 13:26
thanks. yes i find that for me as well, hit or miss.
01/05/2020 - 11:32
wow thanks for going through that effort. cheers
01/05/2020 - 11:23
funny enough it was the wife who used to get these every year and i just got into them this year lol
29/04/2020 - 11:33
noooo way. theyre so good i dont blame you haha
29/04/2020 - 11:06
haha i know same....
29/04/2020 - 10:55
Is this still a thing? I'd be keen to be part of this :)
27/04/2020 - 14:47
same haha. still ordered for end of may delivery. thanks OP!
24/04/2020 - 16:13
Yea please lets play fair and keep good deals like this coming through!
24/04/2020 - 16:08
tough luck mate... i learnt that the hard way one time waiting to order after posting the deal on OZB (a few years ago when I was a n00b...
24/04/2020 - 16:05
Thanks OP, ordered. For anyone looking for other easter chocolate deals, theres a few good ones on the WH clearance....
24/04/2020 - 10:26
M&M's Crispy Speckled Egg Bucket 540g - $5 Delivered @ The Warehouse
[Original Coupon Deal](/node/23228) After ordering one of the Cadbury Favourites Easter Tin 700g $5 from this deal...
24/04/2020 - 10:25
Ive been with Kogan Mobile 2 years in Aus before moving to NZ and have had Kogan here since September ish (when they first came out). It is...
23/04/2020 - 09:23
Thanks guys. Damn, missed out :( Thanks anyway OP !
22/04/2020 - 14:49